lördag 31 januari 2009

vk


kolla in bruden som poserar på vk:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

stackars barn är det så man gör i byarna då de vart olydiga

Anonym sa...

anna-lena fy skäms gräv över dej själv nästa gång så folk inte tror du ä ett spöke som ligger gömd under täcket.......nu få du kanske förklara för alla andra som läser detta

Anonym sa...

Mor till vk barnet
Jag har inget att dölja ,jag är den jag är.
Men nog får ni gräva ner mig till sommaren ,men det kommer att ta tid.
Så jag vill inte höra någor gnäll av "anonym " att hon inte orkar.

Anonym sa...

jag ska berätta ,jo det var så här vi var på olofsfors herrgård genom strandholmen och alla vet att det spökar där .
Men jag tänkte att jag kan spela spöke för vissa av mina dåvarande arbetskollegor.
Så då låste dom in mig i pig rummet och jag drog en filt över mig ,så kom då dessa kollegor för att se pig rummet men blind på ögonen såg dom inte min hand som stack ut under filten,så jag skrek och drog bort filten .
så snabbfotad har jag aldrig sett kollegorna ,sen skällde dom på mig att jag hadde skrämt vettet ur dem .Men herre gud får man aldrig ha roligt hahahah. alena

Gunilla sa...

haha ja den historien ha vi nog hört:) ja anonym är en riktig fegis:)