fredag 2 januari 2009

Ja just det måste skriva om det som hände kl 00:00 inatt!!

-jonte: Mamma det luktar skit här!!

-jag:Nä det luktar inden skit!

Jonte sprang ner och kom upp:Jo det luktar skiit!!!

-Jag: NÄ det luktar ingen skiit gå och lägg er!!!

Jonte och Izabelle sprang ner igen och patrik efter!!

-Jag hör då patrik kväljas och förstår då att det va så:)

Jonte skriker- MAMMA IZABELLE SPYR DU FÅR KOMMA OCH TORKA!!

Jag- jaja går ner och möts av spya i köket,patrik kväljes och Jonte står över toastolen och håller nästan att spy!!!

Jag-gå upp nu!!

Jonte-det luktar äckligt!!!!!!!!!!
jag-jamen gå upp och stå inte här då!!


Ja ett enda stort kaos hos de walls ovanligt!?? NÄÄ

Har varit hos ulle ikväll och slingat hennes hår och gjort svart underhår
Klippt Jeppe och färgat hans hår. Och ja ska nu snart börja med blåbärs kakor....

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja ungarna är nog kanske mina ändå

Gunilla sa...

nähä tror du????