onsdag 7 januari 2009

Helt värdelöst!!
Då har gubben skaffat sig en box som ska vara SÅ BRA!!:)

Och vad händer jo ihelgen fungerade det inte,ingen kanal alls!!

Jag fick byta ut routern och ja då fungerade det.

Tills ikväll STENDÖTT,ringer då till gubben och ja han säger en massa saker man ska göra,sedan berättar han att han var där imorse och grejade! jättesmart!!!!

Va till Camilla och lånade nåt för att rengöra Judiths öra det luktar skunk!!!

Tack för lånet:)

Ringer till gubben och frågar om han har ordnat för Jonte imorron då dom ska ha övernattning i skolan?
Patrik:-vadå nä det skulle ju du göra
Jag:-men du sa ju att DU skulle ringa Mona!!
Jag.-ja fixar väll det då!!!!!
Ringer morsan jonte får vara där tills han ska upp till skolan igen kl16:30

JA lika bra att göra allt själv då slipper man bli förbannad och irriterad!!!!!!
Så nu har jag gjort iordning allt så det är bara för han att lämna av iskolan innan jobbet!!
Jo och så sa jag åt han att jag ska följa med farsan på fredag.
Jaha vilken tid vid 8
Jag får aldrig sova säger han då surt....
DU vem stiger upp VARJE morgon och tar barnen om jag inte jobbar dag och du em,annars är det alltig JAG....
Du får ju sova betydligt mer än jag säger han då! Jag kan säga att då va skilsmässa INTE långt borta!!

1 kommentar:

Indy sa...

så nu kommer Britneys ord väl till pass Oops!... I Did it Again