måndag 12 januari 2009

Få se vad har hänt idag då??

Jo fröken ringde hem ang jonte,han hade fått för sig att det var tråkigt på gympan.

Så han beslöt sig för att jobba i klassrummet. Ja straff det har han fått,så förhoppningsvis så sker det inte igen,ja att dom ska testa jämt även fast han vet att det blir inte kul för han......

Izabelle har lekt med Felicia idag.

Jag har dammtorkat nedervåningen och dammsugit gått två promenader det har ju varit

Kanon väder idag!!!!

Och så skulle jag sy upp gardiner som morsan köpt till vardagsrummet och vad händer då??

Joo jag syr en rak söm och det ser bra ut men tittar då på andra sidan och vad skådar mitt öga om inte.... TRASSEL!! grrrr

Morsan ringer och syr upp resten åt mig TACK! Jag hatar å sy nä ska fixa sånt där man stryker på och voila klart!!!!!

Nu jobbar man två kvällar och har en apt träff på torsdag och sedan helg!!! tjosan!!!!
Jaha jonte vaken och säger:
Mamma jag tror inte jag kan va på skolan imorron!?

Jag: Nu ger du dig och somna om igen!!

Jonte: Jag vill spy! han går ner och efter nån sekund hör jag; gnuh eller ja ni förstår Han spyyr!!

Jag: opps kanske inte ska svara så snabbt hehe......

Ja den som lever i morron får läsa om han gick till skolan eller????

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gunilla!
Jag tror om vi byter barn(cecilia) ska du se att dom är säkert som fromma lamm.
Men detta testande gör att jag får horn redan dom drar efter andan så vet man att NU kommer testet.
Så man står där säkert som tjuren Ferdinan då han satte sig på getingen.

Alena

Gunilla sa...

Du det kanske är ett släkt drag??:)

Det här gnöland och gnällande kan göra en gaaalen:)