torsdag 28 augusti 2008

Vilket jävla väder!! Ikväll har Jonte Hockey träning,jag får följa som vanligt...

Jag ska stå där och skrika å gapa som värsta supporter morsa nä det gör jag inte.haha

Linda å Liam va förbi en sväng och Ulrika,trevligt med sällskap en dag som denna.

Ha inte gjort ett skit idag,dom på jobbet ville ha blåbärskaka kanske ska göra en sån Karin,men karin du får väll baka åt stig också haha...

Ska klippa mig idag det känns bra, man ska ju på bröllop snart,man kan ju inte se ut hur som helst.Nä ordning å reda....

Jonte gjorde läxan igår,det är som bra att han ha gjort det för ju längre tid som går desto jobbigare får jag med han.

2 kommentarer:

Anonym sa...

grattis frugan på bröllopsdagen

Puss på dej

Anonym sa...

GRATTIS PÅ ER BRÖLLOPSDAG ÖNSKAR MAMMA OCH LELLE.Pussa barnen från oss,judith också.