lördag 23 augusti 2008

Det var kul att ni skrev in vad ni blev för ras,då vet vi vad ni ska köpa er för hund nästa gång haha...
Idag ska jag göra blåbärskakor,har några kvar sen igår men det är bra att ha fler.

Jag tror vi ska grilla idag. Det verkar bli bra väder!!!

Ska klippa klorna på Judith,får se hur det går,på de andra två har det varit lätt som en plätt...

Fick höra härom dagen att Monicas hus har brunnit!! Mycket tragiskt,lider med er det är inget man vill drabbas av!!!!

Jag undrar vad man ska hitta på idag då?? har iallafall hängt ut en tvätt och ha snart tvättat en till! bra jobbat Gunilla,måste berömma sig själv ibland hehe....

Patrik börjar jobba på Måndag, då är man fri!! hehe....

Ha en bra da allihopa!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ja.ja håll med!Bra jobbat Gunilla!Dan har ju int ens börja å du har hunnit mkt ändå...Skulle behöva lite sån energi jag med:)

Anonym sa...

far du långt åt h-vetet

Anonym sa...

alltså gunilla ska fara ditt ingen annan

Anonym sa...

Tack för att jag fick plocka rödavinbär ,det blev 10 liter ,Det blir ganska många liter juice till vintern.Pussa judith och de små kottarna från oss.

Anonym sa...

Tack för att jag fick plocka rödavinbär ,det blev 10 liter ,Det blir ganska många liter juice till vintern.Pussa judith och de små kottarna från oss.

Gunilla sa...

Nu ska vi inte vara sån Patrik!!!

Mamma sa...

Jag apploderar åt dig Gunilla, du gör helt rätt med att berömma dig själv.
Kram.