tisdag 2 september 2008

Ja vilken dag!! Det börjar med att jag fick ett samtal om att Jonte är otrevlig i mun och ska inte göra saker i skolan,trots ett snack med han igår.

Jag tog bilen och for upp till skolan tog åter igen ett snack!!!

Hann bara lägga på så ringer chefen detta var dock possitivt! Ska få jobba mer tid,mycket BRA då slipper jag a kassan!!!

Jag och Linda har varit hos min kusin Anna och hälsat på.Mycket trevligt dom har det så bra i det nya huset!

Britta träffade vi också där mycket trevligt det med! Britta om du läser detta så vill jag gärna få äpplen av dig!!:)

Jonte,jag och Izabelle har varit på hockey träning ikväll.

Tror jag ska ta mig en sväng upp på skolan i morron!!!:)

Och ja just det fick ett sms av min faster anna-lena imorse om ett kök i blänkarn.

Och ja min vanliga otur det var sålt!!!

1 kommentar:

Mamma sa...

Va synd att det va såld, vad vill ni ha får kök å färg?
Hoppas det löser sig med J.