söndag 28 september 2008

En händelserik helg Jonte har varit ute i Bibbis stuga med William igår.Där hade en faddermus landat som de knäppte kort på!

-Fy så äckligt sa jag då,men det tyckte ingen annan så klart...
På vägen hem frågade Jonte om jag tyckte fladdermöss va äckliga?
-svar ja!!

-Men mamma du måste ju övervinna din rädsla!!
-jo väldigt lätt!

Idag har Izabelle varit så duktig! hon har varit utan blöja hela dagen!!
Jag har rökt mer abborre ikväll.

Pappa och Ann har varit förbi och ätit en abborr macka med lök på mycket gott tyckte det att det va!!

Jag har gjort illa Izabelle ikväll! hon hade en tå emellan då jag skulle stänga dörren!!

Och ja huden fläktes upp på undersidan,och nageln blev nog skadad lite.
Det enda hon sa under tiden jag sköljde och plåstrade om va..
-ojojojoj
Sedan då det var klart skulle jag gå på tuttjakt och det min dotter sa då det va..

-Mamma kadat mej!
-Ja så sant så sant!!!!

INGET BRA SLUT PÅ DENNA DAG!!!

1 kommentar:

Mamma sa...

Ibland förvånar barna oss väldigt, låter så förnufftig.
AJ, hoppas det går bra med tån,måste få applodera åt Izabelle vad duktig hon är.

Väntar på inbjudan till abborre mackan, (hihihi).