lördag 16 februari 2008

En öl eller två

Japp nu är det lördag ingen kan gissa vad jag har gjort idag!! Så därför ska jag tala om det!! Jag har åkt skriskor!!! det har jag inte gjort på tio år!!!!! Jävlar i min lilla låda!! jag ramlade inte en gång fast om gubben har åkt förbi mig så har jag nog ramlat bara av indpusten! jag höll alla på ett säkert avstånd! Ronny ringde till gubben ikväll,i fin form va han ochså han skulle göra nån suprize på hockey ligan. Ja det blir väll en Berggren special och då jävlar ligger gubben illa där an!! hehe... Ikväll blir det och se melodifestivalen,fast hallelueja moment (Carola) går väll direkt till final jävla sist så hade ju alla pensionärer röstat så Crister Sjögren kom till final helt jävla otroligt!!!DEt skulle ju ha varit poddles....

Inga kommentarer: