torsdag 26 mars 2009

Jo jag skulle ju jobba kväll igår. Vid 12 tiden känner jag att jag får migrän och en rejäl sådan fick jag också.Det var bara att sjukanmäla sig och lägga sig under täcket.

Vid 19 tiden så måste jag gå och spy och tror ni jag får spy i fred?'

Nä Jonte,izabelle och gubben efter....

Jonte säger-Mamma smittar sjukdomen du har?

Izabelle:kommer med en hink och säger; här är en hink som du få py i!

Gubben; UUT me er! och kväljes....

Alla i huset gick och la sig vid19:30 tiden igår.

Jonte var uppe kl 06:00 i morse vid 07:20 funderar han på om han kan fara till skolan svar ;NEEJ

Håller nu på att avfrosta frysen första gången sen vi köpte den.

Jonte och John ska fara och bada ikväll:)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gunilla! Jag läste någonstans.. att även du gillar att flyta efter älven,Tänk en solig dag med familjen att åka iväg bara hoppas att det är riktigt kallt ivattnet så att din man fryser ordentligt efter att jag åkt in i honom,med flit ....Publicera du Putte lelle. Hämden blir ljuv.

Gunilla sa...

haha jo det är livet att flyta efter älven:)

Anonym sa...

Gunilla behöver ingen båt att flyta på

Gunilla sa...

nä jag har ju så mycket fläsk så jag flyter ju ändå:)