måndag 22 december 2008

Jippi det har kommit snö!!!!

Jag skottade infarten imorse klev upp 7:15 och gick ut och skottade jag var färdig vid 10 fast då hade jag lämnat en bit åt stig för han sa att han skulle komma och skotta.Det var riktigt skönt att skotta,perfekt skottar snö:)
Igår då jag var hemma på timmar mellan kl12-14:30 så hann jag hänga tvätt
plocka undan lite va på kiosken och köpte bakplåtspapper. Gjorde Wiener nogat. Och gjode spagetti och korv till dom här hemma.

Måste dock tillägga att jag for på jobbet ca 1 timme för tidigt:)

Idag så ska jag göra lakritskola om gubben kommer ihåg lakritsen:)

Ska äta kotletter och klyft potatis till middag idag. För sist hade ju Patrik glömt ta fram köttet,så då fick det bli pommes och grillkorv...........

Jonte och Izabelle har åkt traktor med Stig en stund..

Inga kommentarer: