fredag 3 oktober 2008

ja nu är kursen gjort bort för denna gång!! Nu återstår jobbet på avdelningen och info till alla!

I morgon blir det till stan och handla inför kalaset!

Vi är bjudna till Ulle på tacos:) Har hunnit dammsuga och hängt tvätt sen jag kommit hem.

Drängen ringer bonden:

Fan chefen,jag har ett jävla stort problem här.
Jag körde på en gris med lastbilen och nu sitter han fast i grillen.
Grisfan mår bra,men han vrider sig och skriker så hemskt att jag inte får loss honom.

-Det ligger en 357:a bakom sätet.Skjut honom i huvudet så får du nog bort honom sen.

Efter 5 minuter ringer drängen igen.
-Jag gjorde som du sa chefen.Jag sköt honom i huvudet och sen var det inget problem att få bort honom, men jag kan fortfarande inte åka vidare.
-Vad fan är det då?
Röt bonden.
-det är hans
motorcyckel.Det där jävla blåljuset har trasslat in sig i höger framhjul.....hallå
chefen, är du kvar?

Inga kommentarer: