torsdag 31 juli 2008

Åska

Ja idag har Jonte varit med Natali ute i stugan, de har badat och åkt båt bla.

Då åskan började bullra som värst så gömde sig jonte under en filt och sa:

- jag tror jag vill hem nu.

Jag förstår han, Patrik och Jonte var med om en riktig smäll en gång så hela bilen flyttade på sig i sidled.

Patrik har planterat lite fler pil vid vägen idag. Sedan for han in till stan en snabbis.

Då åskan gick som värst fick jag migrän och la mig på soffan,efter en stund kom Izabelle och kammade håret på mig och skulle sätta i hårband,det gick ju väldigt bra jag har ju typ världens längst hår....

Då gubben kom hem for vi och köpte pizza som vi tog med till Monas stuga och åt...

1 kommentar:

Mamma sa...

Hej, Izabell kanske ska sattsa på frisör yrket, hon tycker ju om att hålla på hår. Felicia och hon leker ju mycke de.