söndag 1 juni 2008

ett tag sen sist

Ja full rulle å raka rör!!

I helgen har man jobbat hemma alltså.Fredags så skulle patrik fara och fiska,släppte av han vid älven och sedan skulle han gå längs den.När han ringde tyckte jag att han lät spak! Mycket riktigt han ville att jag skulle ta med mej vatten sagt och gjort,strax därpå ringde han igen och undrade va jag va sa att jag va på väg!!
Då tänkte jag att nu är det inte långt bort innan han svimmar!!! körde järnet dit och mycket riktigt sakta gick han fram efter vägen nån minut senare så ha jag nog fått skaka liv i han.Igår så va vi ute hela dan och platera och grejade på.
Idag har vi varit och uppvaktat lennart som fyllt år.Det var 10gr temp skilland mellan järnäs och rundvik.Vi har planterat ut pil idag.Och jag har bränt mig!!! Jag som aldrig brukar göra det. Vi åt middag kl 19:30, ingen va hungrig barna åt en filtallrik där vid två.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas att pilen kommer att växa bra för er. Lycka till! Kram Camilla

Anonym sa...

fan så du överdriver
jag va inte slut jag hade allt under kontroll