torsdag 13 mars 2008

Middag Hos dewall`s

Så här såg min dag ut idag.Det hela började med:
När jag skulle iväg på Lögd boa och köpa mjölk,när jag va halvägs kom jag på!
-Jävlar glömde plånboken hemma!
Nästa skulle jag göra köttfärs gratäng till middag det blev lite fullt i formen men ja tänkte de har ju gått bra förrut!
Det hela slutade med en kraftig rökutveckling så barna började hosta och fick krypa efter golven pga den häftiga röken,dom fick öva på lite brand övning kan man säga...
Det till och med glödde från det som bränt fast.Ja detta kan bara hända mig. Ni mån tro att jag va förbannad!! så jag åt sallad och en bit paj till middag istället.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du verkar haj på att laga köttfärsgratäng.Vi ser framemot en inbjudan.Tack på förhand.

Gunilla sa...

ni är välkommna!