fredag 21 december 2007

Julhandel

Så där nu har man vart iväg och gjort bort all julhandling tror jag.
det va inte mycket folk på affärerna men det kan man ju förstå då man sätter sig i bilen och ska köra iväg till nästa butik så är det en massa satans bilar efter vägen och köer tog 30min från frasses på ersboda till jula (Patrik Galen) nä nu ska vi fortsätta med julstöket igår så gjorde jag Lakriskola (jobbigt) nu ska vi ta oss lite öl och några eller varför inte tömma hela flaskan av Xante medans vi rullar köttbullarna och slår in julklapparna. Får du dej nån Wirre Herr. Boberg???? eller är han då frågat snål kan ju tänka mej att han är det han är ju SAIK:are.
och du SAIK:aren Gubben min undrar om det går bra för dej i dewall ligan med dina lag i DreamTeam?

2 kommentarer:

Anonym sa...

ingen wirre han wärka ha drögge the övik.få bli en grögg!!för nu ä dä slut på glögg ! å nån absint to man wäll int få !!

Anonym sa...

Dreamteam!? Ingen fara,jag kommer krypande.Det blir lite i skymundan,men i slutändan så blir det ändå bra....Ungefär som "gubben".....hehe